Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Huub @ Astrid Smeets - WaarBenJij.nu Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Huub @ Astrid Smeets - WaarBenJij.nu

Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Huub @ Astrid

27 Januari 2015 | Thailand, Koh Tao

We zijn al weer een paar dagen op het bountyparadijsje Koh Tao en hebben besloten niet naar Koh Samui door te reizen. Dit eiland bevalt zo goed dat we er een paar dagen aan vast plakken. Dat betekent alleen dat we morgen moeten verkassen naar een nieuw onderkomen (Coral Vieuw) wat 500 meter verderop ligt. Dat wordt dus weer een hele klus.
Vandaag een scooter gehuurd en het hele eiland (8 -2 km) verkend. Van boven naar beneden doe je in een half uur maar als je de tijd neemt dan kom je op verborgen plekjes en stranden waar je stil van wordt. Wat wonen wij toch in een saai en grijs land.
Zondag vertrekken we met de nachtboot en bus naar de andere kant (de Andaman zee) van Thailand (Phuket - Krabi - Koh Phi Phi). Dan gaan we weer op zoek naar bountyplekjes. Maar nu dus eerst nog een dag of vijf chilen op Koh Tao.
Lekker genieten van de zee, de zon, het strand, elkaar en het nachtleven (de beachparties zijn relaxed; lekkere dancebeats en een heerlijk glas alcohol).
Morgen hebben we een boottocht (snorkelen) geboekt rondom het eiland. Ben benieuwd of die "kleine" dan haar duikbril etc weer eens gaat gebruiken. Meestal spartelt ze (letterlijk en figuurlijk) behoorlijk tegen en zeker nu we weten dat de eerste stop "sharkbay" is

  • 27 Januari 2015 - 19:14

    Marlo En Mam:

    Inderdaad een waar paradijsje! En wij hier maar kou kleumen ha ha. Het is jullie gegund. Veel plezier en een knuffel van ut Olle en de mam

  • 27 Januari 2015 - 19:18

    Sil:

    Hallo jongens,

    Als ik het filmpje zo bekijk, kan ik me voorstellen dat je er een paar dagen aan vastplakt! Wat ziet dat er mooi uit! Geniet er maar van. Veel plezier!

  • 28 Januari 2015 - 10:05

    Irene:

    Wat een heerlijke verhalen! Zo waan ik me zelf ook even in een heerlijk paradijsje...
    Maar dan ......sharkbay?!! (gruwel, gruwel). Dan zou ik toch ook wel even (slik) gaan "spartelen". Ha, ha.... geniet lekker van deze tijd van je leven!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Huub @ Astrid

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 2528

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Januari 2015 - 13 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: