Op weg naar Krabi (Ao Nang) - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Huub @ Astrid Smeets - WaarBenJij.nu Op weg naar Krabi (Ao Nang) - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Huub @ Astrid Smeets - WaarBenJij.nu

Op weg naar Krabi (Ao Nang)

Blijf op de hoogte en volg Huub @ Astrid

02 Februari 2015 | Thailand, Krabi

Omdat kleren wassen niet echt een optie is (het kan wel, maar dan heb je kans dat je ze pas drie dagen later terugkrijgt) en alles hier toch super goedkoop is, gaan we op zoek naar een nieuwe "outfit" voor Astrid. T-shirtjes, jurkjes en een bikini.
Geen gebrek aan leuke zaakjes in Koh Tao. Dus naar binnen en uitzoeken en als ze de handen vol heeft vraagt ze aan de verkoopster "where can I try these?" waarop deze zegt "just around the corner". Ze loop achter een paar slingers en even later hoor ik een stemmetje mijn naam roepen "Hupie? Ik sta hier bij iemand in de keuken. Is het echt de bedoeling dat ik hier in de knoflookgeur samen met de kok alles moet passen?" Hahaha. Ja dus ... niet moeilijk over doen Assie.
En in het vervolg ook niet moeilijk gaan doen als de rugzak achteraf toch kleiner blijkt dan verwacht

  • 02 Februari 2015 - 13:07

    Rene & Marlo:

    Hoe beviel de bootreis zo allemaal op een kluitje? Blijf nog maar lekker in Thailand want hier is het echt koud pokke Nederlands winterweer (koud, sneeuw, regen). Overmorgen wordt mam 80 jaar. Drink maar een cocktail op haar en zet de foto op het reisverslag. Ze lezen dit namelijk ook altijd. Veel groetjes en amuseer jullie !!!

  • 02 Februari 2015 - 18:50

    Sil:

    hallo jongens,
    Hopelijk hebben jullie kunnen slapen op de boot, was toch een lange reis. Geniet ervan en tot de volgende ronde. Leuke foto's weer.
    Blijf schrijven en fotograferen, is leuk om te zien en te lezen, en zo zijn we er ook een beetje bij.

    Groetjes van ons allen

  • 02 Februari 2015 - 19:50

    Irene:

    Hallooo,
    Ik heb de foto's en een filmpje aan mam laten zien. Dat vond ze hartstikke leuk.
    En als ik weer naar haar toe ga, lees ik haar de verhalen voor.
    Ze vindt het leuk om te weten hoe het met jullie gaat en wat jullie daar allemaal doen.
    Heel veel groetjes, ook van mam!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Huub @ Astrid

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2526

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Januari 2015 - 13 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: